USN Skip to Content USN Skip to Footer

Forsendelse

Der er forskel på at få dine varer leveret via et transportfirma og at få varerne sendt direkte fra os. Når du vælger et transportfirma, laver du selv en aftale med dem, og Svendborg Auktionerne er ikke part i aftalen.

FORSENDELSE AF MINDRE GENSTANDE

Hvis der er tale om mindre genstande, kan vi hos Svendborg Auktionerne tilbyde at stå for både pakning og forsendelse. Disse varer er markeret i kataloget med teksten "Denne vare kan sendes af Svendborg Auktionerne".

Vi sender med PostNord eller GLS, og proceduren er enkel: Du kontakter os pr. mail og beder om et prisoverslag. Herefter modtager du en separat faktura på forsendelsen, og når den er betalt, sørger vi for at afsende pakken hurtigst muligt.

Der er dog enkelte undtagelser, vi ikke kan sende - blandt andet plakater, litografier og lignende bag glas samt kasser med mange enkeltdele. Derudover forbeholder vi os altid retten til at sige nej til pakning og forsendelse af en købt vare.

Bemærk også at forsendelse altid sker for din egen regning og risiko.

PRISOVERSLAG OG BESTILLING AF FORSENDELSE

For at få et prisoverslag og bestille forsendelse skal du sende en mail til forsendelse@svendborg-auktionerne.dk senest 2 dage før udløb af din afhentningsfrist.